اولین شماره ی خبرنامه ی آرنجینک منتشر شد.

تصویری برای تبلیغ خبرنامه آرنجینک است.

سیزدهمین روز از اولین ماه تابستانِ آتشین خوش خبر است؛ نارَنگ متولد شد و با تولدش مبارکی عدد سیزده را برای مان به ارمغان آورد.

اولین شماره ی خبرنامه ی رسمی نهاد آموزشی و مشاور OrangeInk به نام نارَنگ روز گذشته به مشترکین محترم ارسال شد. نارَنگ خبرنامه ای ست شامل گزیده ای از مقالات و جستارها، عکس نوشت ها، پروژه ها، کمپین ها و جدیدترین اخبار از فعالیت ها و رویدادهای پیش روی مان که دو سه شنبه در یک ماه (یک هفته در میان) به شما ارسال می گردد.

خبرنامه آرنجینک؛ نارَنگ واژه ای کهن در زبان فارسی به معنای نارنجی است. ما به نارَنگ به عنوان یک نشریه ی الکترونیکی مهم نگاه می کنیم و در نگارش و گرافیک آن بسیار دقت می کنیم. ما اعتقاد داریم زمان شما بسیار پر اهمیت است و بنابراین در تولید هرگونه محتوا تلاش می کنیم توجه ویژه ای داشته باشیم.

در این شماره می خوانید …

در این شماره به معرفی سه مقاله و جستار جدید و عکس نوشتی دوست داشتنی پرداختیم. از کمپین داغ در این تابستان هر هفته یک کتاب بخوانیم که در تابستان سال گذشته برای اولین بار برگزار شد برای تان گفتیم. این کمپین به معرفی کتاب ها بر اساس چشم اندازهای آرنجینک یعنی مدیریت شخصی و سازمانی، رهبریت شخصی و سازمانی، تیم وُرک، گسترش خلاقیت و نوآوری، و مدیریت سرمایه های انسانی می پردازد. از سه رویداد پیش رو آرنجینک در تابستان و شرایط ویژه ی آن ها در باکس تابستان که یک مسیر فراموش نشدنی توسعه ی فردی و شغلی ست از موفقیت در زندگی شخصی و چالش های آن تا رسیدن به بهترین جایگاه حرفه ای شما رونمایی شد.

اگر شما هم دوست دارید به مشترکین نارَنگ اضافه شوید، با کلیک بر دکمه ی زیر و تکمیل فرم عضویت، در کمتر از یک دقیقه عضو نارَنگ شوید.

1 پاسخ
  1. سمیرا قلی زاده
    سمیرا قلی زاده گفته:

    زادروزت همایون نارنگ!
    نارنگ؛ حس عطر بهارنارنج
    پی نوشت: اولین حسی که بعد از خوندنش به من دست داد.

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *