تصویر بنر کمپین در این تابستان دوباره کتاب بخوانیم - سال دوم است.

فصل داغ کتاب ها

همه چیز از یک ایده ی ساده شروع شد، و کم کم جدی شد، و خیلی جدی شد، و شد یک کمپین پر حرارت تاثیر گذار. چند وقت پیش فردی را دیدم که بعد از مدتی گپ و گفت متوجه شدم با معرفی همسرشان کمپین را دنبال می کرده است. این دوست عزیز می گفت از کمپین #در_این_تابستان_هر_هفته_یک_کتاب_بخوانیم به عنوان مرجع خرید کتاب برای هدیه به دوستانش استفاده کرده است و دوستانشان از انتخاب های ایشان بسیار خوشحالند. این جنس از بازخوردها برای یک پویش اینترنتی بسیار قابل اعتناست و وادارمان می کند به تکرار آن خیلی خوب فکر کنیم.

در تابستان 96 هم مجددا هر هفته یک کتاب بخوانیم! این بار با شمایلی شیک تر، متمرکز تر و ماندگار تر در همین کلاسور خودمان. با یک جین کتاب که با وسواس انتخاب می شوند. کتاب ها بر اساس چشم اندازهای OrangeInk یعنی مدیریت شخصی و سازمانی، توسعه فردی، رهبریت شخصی و سازمانی، توسعه شغلی، تیم وُرک، گسترش خلاقیت و نوآوری، و مدیریت سرمایه های انسانی انتخاب می شوند.

آکادمی آرنجینک باور دارد افراد موفق افرادی هستند که تعقل می کنند، سطحی نگر نیستند، و پیرامون مسائل اطرافشان کندوکاو می کنند. تیم ما اعتقاد دارد جامعه ای که می خواند جامعه ای پویا و خلاق است. ما ایمان داریم جامعه ای که درست می خواند و برای مطالعه ی خودش وقت می گذارد، جامعه ای آگاه و با تفکر انتقادی است.

جستجوی دانایی در جهان کتاب ها مزه ی خودش را دارد. می گویند هیچ کتابی خودش را به ما تحمیل نمی کند و ما باید آنِ آن را بجوییم. می توانید در شبکه های اجتماعی کمپین را با هشتگ #در_این_تابستان_هر_هفته_یک_کتاب_بخوانیم دنبال کنید. آن را به دوستان تان نیز معرفی کنید. مرسی.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *