کارگاه‌های جستار نویسی پروژه مریم میرزاخانی

تاریخ برگزاری رویداد:

۲۹ اسفند ۱۴۰۲

ساعت برگزاری رویداد:

۷:۲۰ ق٫ظ

محل برگزاری رویداد:

, تهران

بانوی پارسی — مریم میرزاخانی — تاریخ ساز بود. در بودنش که نابغه ی دنیای عددها بود، و در غروب ش که همه را شوک زده کرد. اما امثال بانو مریم میرزاخانی کم نیستند؛ ایرانیانی که در گوشه و کنار این جهان دنیا دنیا اعتبار دارند، کرسی های دانشگاه های تراز اول دنیا را از آن خودشان کرده اند، در جاهایی مثل گوگل و مایکروسافت و اوراکل دارند نبوغ شان را به نمایش می گذارند، و تعداد بسیاری از بزرگترین جوایز دستاوردهای علمی و پژوهشی را هر سال درو می کنند.

ما آن ها را چقدر می شناسیم؟ خیلی کم. بوده اند و هستند نشریاتی که هر از گاهی چند نفری از آن ها را معرفی می کنند؛ اما هم تعداد این نشریات در ایران بسیار کم است، و هم این مورد به صورت پروژه ای منسجم، متمرکز و ادامه دار در آن ها تعریف نشده است.

پروژه ی مریم میرزاخانی کاری از نهاد آموزشی و مشاور آرنجینک و تیم نوآوری باز آرنجینک است که امید دارد در فازهای زیر به تولید محتوای وب فارسی با کیفیت درجه یک جهت معرفی این ایرانیان درخشان بپردازد. شناخت آن ها می‌تواند الهام بخش درخشش آینده ی بسیاری از جوانان و نوجوانان ایران باشد.

  • فاز اول: فراخوان حضور در پروژه و ثبت نام همراه با ارسال یک پاراگراف حداقل 160 کلمه*
  • فاز دوم: داوری ثبت نام کنندگان و مصاحبه ی آنلاین یا حضوری
  • فاز سوم: دوره ی آموزشی رایگان تولید محتوای وب فارسی به مدت 10 ساعت
  • فاز چهارم: آغاز به کار افرادی که دوره را با موفقیت بگذرانند به عنوان نویسنده ی صفحات پروژه ی مریم میرزاخانی در وبسایت www.orangeink.ir

 

* در یک پاراگراف برای ما بنویسید چرا دوست دارید در این پروژه حضور داشته باشید؟ پاراگراف خود را در حداقل 160 کلمه تنظیم کنید و آن را در قالب داکیومنت یا پی دی اف ارسال نمایید.


همه ی ایران و ایرانی‌ها دعوتند!

برای حضور در هر یک از فازهای پروژه ی مریم میرزاخانی لازم نیست شما حتما ساکن تهران یا یکی از شهرهای اطراف آن باشید! همه ی افراد در سرتاسر ایران و حتی ایرانی های خارج از کشور نیز می توانند در این پروژه حضور داشته باشند. فقط کافی ست علاقه مند به مشارکت در این پروژه باشید؛ ما ساز و کار هر یک از مراحل را طوری تنظیم می کنیم که مسافت مانع حضور شما در این پروژه نگردد.


5 کارگاه تولید محتوای وب فارسی در یک دوره

کارگاه‌های دوره‌ی آموزشی جستار نویسی شامل 5 کارگاه است:

  1. از کلمات تا بند بند یک نوشته
  2. نوشتن از جنس جستار
  3. کنج کاوی در جستار
  4. چک لیست تولید محتوای وب فارسی
  5. تولید محتوای نوشتاری ناب


ثبت نام برای پدیرفته‌شدگان راه یافته به آکادمی کارگاه‎ ها رایگان بوده و این افراد بورسیه ی بنیاد آرنجینک می‌شوند.
Sorry, this event is expired and no longer available.

محل برگزاری رویداد:

  • این رویداد آنلاین برگزار می گردد.
  • تهران
  • آنلاین
  • ایران

جزئیات زمانبندی رویداد

  • ۳۱ تیر ۱۳۹۷ ۸:۰۰ ب٫ظ   -   ۱۰:۰۰ ب٫ظ
اشتراک‌گذاری رویداد
به تقویم‌ت اضافه کن!

OrangeInkGeneratedSuccessfully