فوروم آینده‌پژوهی HR

فوروم آینده پژوهی مدیریت منابع انسانی آرنجینک

تاریخ برگزاری رویداد:

۲۹ اسفند ۱۴۰۲

ساعت برگزاری رویداد:

۴:۳۳ ق٫ظ

محل برگزاری رویداد:

از سلسله نشست های آنلاین ,

فوروم آینده پژوهی HR آرنجینک

اسفندماه 1398 بود که خبر از شیوع ویروسی به نام کرونا در خبرگزاری‌های سراسر کشور به ایران تایید شد. با تایید این خبر بسیاری از شرکت‌ها، سازمان‌ها و واحدهای صنفی و صنعتی تغییراتی در جهت کاهش اضطراب و سلامت نیروی انسانی خود در دستور کارشان قرار دادند. آکادمی آرنجینک با آغاز پنجمین سال فعالیتش با برگزاری سلسله نشست‌هایی تحت عنوان فوروم آینده پژوهی HR به بررسی و تحلیل این موضوع پرداخت که شرکت‌ها و سازمان‌ها در عمل به چه صورت در حال عبور از این بحران هستند و شیوع ویروس کرونا چه تاثیراتی بر نحوه مدیریت کارها و نیروی انسانی داشته است. آن‌ها چگونه می توانند از کارکنانشان حفاظت کنند و در عین حال فعالیت روزمره خویش را ادامه دهند؟ و نقش واحد منابع انسانی در حمایت از سازمان‌ها در این دوران سخت چه خواهد بود؟

هدف از برگزاری فوروم آینده پژوهی مدیریت منابع انسانی آرنجینک

ما بر این باور هستیم که برندگان امروز آنانند که تاثیرات کرونا بر مفهوم کار را بپذیرند، مطالعه کنند و برای آینده پیش‌بینی درست‌تری داشته باشند. هدف از فوروم آینده پژوهی HR آرنجینک پژوهش در حال برای کشف تعاریف کار و روابط انسانی حاکم بر آینده است. HR سه سال دیگر چگونه است؟ پنج سال دیگر چطور؟

فوروم آینده پژوهی مدیریت منابع انسانی آرنجینک هر دو هفته یکبار به صورت آنلاین یا حضوری با دعوت از افرادی خوشفکر و صاحب اندیشه و دارای تجربیات ارزشمند عملیاتی در حوزه‌های طراحی استراتژی‌های کاری، مدیریت منابع انسانی، طراحی و کنترل سیستم‌های کارآمد، مدیریت سرمایه انسانی، ارزشگذاری و ارزیابی سیستم‌های کاری و توسعه شغلی برگزار می‌شود.

برای آگاهی از جزییات، آشنایی با موضوعات و اعضای فوروم‌های آینده پژوهی مدیریت منابع انسانی آرنجینک اینجا کلیک کنید. 



در صورت تمایل به حضور در فوروم‌ آینده پژوهی مدیریت منابع انسانی آرنجینک لطفاً پیام بفرستید، برای بررسی شرایط حضورتان در اسرع وقت با شما تماس خواهیم گرفت.

Sorry, this event is expired and no longer available.
فوروم آینده‌پژوهی HR

محل برگزاری رویداد:

  • از سلسله نشست های آنلاین
  • ایران

جزئیات زمانبندی رویداد

  • ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ ۶:۰۰ ب٫ظ   -   ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ ۶:۰۰ ب٫ظ
اشتراک‌گذاری رویداد
به تقویم‌ت اضافه کن!

OrangeInkGeneratedSuccessfully