تصویری از نمایشگاه آرنجینک

سلام. آرنجینک از سوی خیلی از دوستان مان و خیلی از شما عزیزان همیشه با این سوال روبرو شده است:

چرا انقدر تبلیغاتتون کمه؟ اصلا مگه تبلیغ هم می کنید؟! کاش من می دونستم قبلا همچین رویدادی داشتید. مگه آرنجینک سایت هم داره؟ جدی می گید؟ … 🙂

جواب این سوال سهل و ممتنع است! OrangeInk یک غروب سرد پاییزی روی سنگفرش های موزه ی سینما در باغ فردوس تهران متولد شد! دو سال پیش؛ سال 1394. هدف ش برگزاری فقط چند رویداد برای ترویج آموزه های رهبریت، تیم ورک و مدیریت سرمایه های انسانی بود، که چندین سال به شدت در کار درگیرشان بودم و رویای پرورش و رشد یک نسل تازه، قبراق و پر انرژی از رهبران آینده که برخی شان را می دیدم چه استعداد بکری داشتند در این زمینه و باید آموزش می دیدند تا حیف نشوند. آرنجینک از اولش پروژه ای کوتاه مدت بود، یعنی قرار بود که باشد، اما پیگیری ها و مدیریت آزاده افراش که در آن غروب سرد شنونده ی رویاپردازی های من بود، و همراهی همیشگی ش در مسیر و این که با جدیتی تحسین برانگیز پای کار ایستاد، از آرنجینک پروژه ای بزرگ و بزرگتر ساخت و آن را به یک نهاد آموزشی رسانید.

آرنجینک اکنون پروژه ای طولانی مدت است با همان اهداف اولیه و البته مختصاتی دقیق تر و رویاهایی رنگی تر. بنا را از روز اول گذاشتیم روی تولید محتوای آموزشی و ترویجی درجه یک. تولید محتوا خواه متن باشد، تصویر، ویدیو یا صوت، چه برگزاری ورکشاپ باشد، نشست باشد، یا یک رویداد آنلاین، یا تولید محتوای کارشناسی باشد و مشاوره ای تخصصی، تولید محتوا کوتاه باشد یا بلند، کار بسیار بسیار دشواری ست. اصولی دارد و چهارچوبی که وفاداری به آن ها اصلا راحت نیست. حال اگر هدف تولید محتوای درجه یک باشد و پنج ستاره که دیگر داستان خود را دارد.

جواب سوال بالا سهل و ممتنع بود. یعنی همه ی این ها باید گفته می شد و گفته شود تا برسیم به این نکته که: آرنجینک پروژه ای طولانی مدت است که با حوصله، تفکر، نوآوری و تلاش بالا در مسیری به دور از هیاهو و هیجاناتی عمدتا غیر صادقانه به کار خود ادامه می دهد و به اهدافش نزدیک می شود. البته ما مخالف تبلیغ نیستیم، اما می دانیم خودمان را از طریق کیفیت محتوا و محصولات مان در ابتدا تبلیغ کنیم، و شما سفیران این پیام برای دیگران باشید، بهترینِ اتفاقات افتاده است. آرنجینک پروژه ای طولانی مدت است و پر از آرزوهای بسیار که باید کم کم آن ها را عملی کنیم.

 به مدت بیش از دو هفته نمایشگاهی داریم با طعم نوستالژی از رویدادهای گذشته ی آرنجینک که هر کدامش داستانی دارد شنیدنی.

قدردان همراهی تان هستیم. آرنجینک را از خودتان بدانید؛ او خود را بسیار زیاد از شما می داند.

احسان گرجی
مدیرعامل و هم-بنیان گذار OrangeInk