عکسی از جلسه آشنایی با سه رویداد باکس تابستان

جلسه ی آشنایی به سه رویداد باکس تابستان OrangeInk در اولین روز تابستان در تهران برگزار گردید. در این نشست صمیمانه در ابتدا قسمت های مختلف سایت OrangeInk در قالب توری سریع معرفی شد و شرکت کنندگان عزیز بازخوردهای خود را از تجربه ی کاربری با این سایت بیان کردند.

سپس مسیر باکس تابستان که مسیری از توسعه ی فردی تا توسعه ی شغلی ست مرور گردید و از سه رویداد باکس تابستان رونمایی شد.

رویداد نخست …

رویداد آموزشی داستان TED زندگی شما چقدر جذاب است؟ روز جمعه 23 تیرماه از ساعت 9:00 الی 13:00 برگزار می گردد. در این کارگاه که با محوریت #توسعه_فردی طراحی شده است می آموزیم چگونه روایتی صادقانه از زندگی مان برای خودمان ترسیم کنیم و راهکارهای مواجهه با شکست ها و پیروزی ها، امیدها و نا امیدی ها، بالا و پایین ها و ترس ها و شهامت های زندگی مان را برای رسیدن به روایتی جذاب تر از زندگی مرور می کنیم. در این کارگاه می آموزیم QR Code اورجینالی برای خودمان خلق کنیم.

رویداد دوم …

این کارگاه آموزشی مرکز ثقل باکس تابستان است. کارگاه آموزشی چگونه یک لیدر ناب باشیم؟ تور آموزشی دو روزه ای ست در مردادماه که در 8 ساعت بر مهمترین مباحث روزِ موفقیت و رهبریت شخصی، و تیمی و شغلی، متمرکز می شود و آموزش های آن را فراهم می آورد. حضور در این کارگاه تجربه ای بسیار کاربردی از #ارتقای_فردی و #تیم_ورک و رهبریتِ نابِ تیم برایتان خلق می کند.

رویداد سوم …

در آخرین گام از رویدادهای باکس تابستان OrangeInk، می آموزیم چگونه به سوپراستار شغل مان تبدیل شویم؟ سوپر استارهای هر شغل چکار می کنند که اینقدر خواستنی و درجه یک هستند؟ آن ها به چه ظرایف کاری پایبند هستند که #جنون_کیفیت آن ها در کارشان آن ها را به رویاهای دیگران برای حضور در تیم شان تبدیل کرده است؟ در این کارگاه آموزشی با تِم #توسعه_شغلی 21 راه برای تبدیل شدن به سوپراستارهای شغل مان را با هم مرور می کنیم. این کارگاه در 24 شهریور 96 برگزار می گردد.

تخفیف ویژه …

در فصل جدیدی از فعالیت های OrangeInk، امیدواریم افتخار میزبانی شما در هر یک از رویدادهای بالا را داشته باشیم. اگر دوست دارید یک مسیر فراموش نشدنی توسعه ی فردی و شغلی را از موفقیت در زندگی شخصی و چالش های آن تا رسیدن به بهترین جایگاه حرفه ای خودتان سفر کنید، باکس تابستان برای شما گزینه ای ایده آل است. همسفرمان شوید تا در این تابستان با هم خاطره ای بسازیم پایدار و پایستار که خود سرآغاز مجموعه ای از پویاترین و پُربارترین خاطرات موفقیت های شخصی و شغلی شما باشد 🙂

ثبت نام در هر سه رویداد در قالب ثبت نام باکس تابستان بیش از 10% تخفیف برای شما هدیه خواهد داشت.

2 پاسخ
  1. سمیرا قلی زاده
    سمیرا قلی زاده گفته:

    هفته هایش خوش خبر اند این تابستان!!!

    در اولین روز داغ این تابستان، مسیر باکس تابستان مرور شد و چه خوب که در یکی از آخرین روز هایش بتوان بازخوردهای این باکس را در نشست صمیمانه دیگری بررسی کرد.

    پاسخ
    • OrangeInk
      OrangeInk گفته:

      چه پیشنهاد درجه یکی! حتما به این پیشنهاد به صورت جدی فکر می کنیم خانم قلی زاده ی عزیز.

      سپاسگزاریم.

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *