[ در این قسمت با آپ وارد آشنا می شوید! خلاقیت را لمس کنید. ]

تصویر آپ وارد، نماد خلاقیت آرنجینک

آرنجینک [OrangeInk] یک نهاد آموزشی و مشاور HR است که راه حل هایی تازه و کارآمد برای توسعه فردی و موفقیت، پیشرفت شغلی و بهتر شدن کسب و کارها، و خلاقیتِ بیشتر و نوآوری ارائه می دهد.

آرنجینک به صورت خصوصی اداره می شود و به هیچ سازمان یا نهاد دولتی و یا خصوصی دیگر وابسته نیست. فعالیت های ما در راستای اهداف بالا موارد زیر را شامل می شود:

  • برگزاری کارگاه ها و نشست ها [بیشتر بدانید]
  • تولید محتوای با کیفیت وب فارسی [بیشتر بدانید]
  • تعریف و اجرای پروژه های ترویجی [بیشتر بدانید]
  • برگزاری رویدادهای درون سازمانی
  • همکاری های سازمانی
  • مشاوره ی مدیریت و رهبریت HR

کارگاه ها و نشست های آرنجینک برند خوش نامی در آموزش هستند. ما به تولید محتوای با ارزش وب فارسی که مسیر موفقیت و توسعه را بِه تَر و شفاف تر برایمان ترسیم کند بسیار توجه می کنیم. پروژه های آرنجینک آینده پژوهی می کنند و در جستجوی دانایی اند. ما کارگاه های آموزشی جذاب و مفیدی را برای سرمایه های انسانی شما در محل شرکت شما برگزار می کنیم. آرنجینک کنار شما می ایستد تا پروسه ی استخدام بهتری را طراحی و اجرا کنید، یک فرهنگ سازمانی را در تیم تان خلق کنید، چیدمان محل کارتان را بهینه سازی کنید، و یا پروژه ای را با کمترین اصطکاک از نقطه ی آغاز به نقطه ی پایان برسانید. برای مشورت در مورد جریان درست مدیریت و رهبریت یک HR خوب و کارآمد روی ما حساب کنید!

ما تلاش می کنیم هم میهنانمان را نسبت به راه های توسعه فردی و موفقیت، پیشرفت شغلی و بهتر شدن کسب و کار، و خلاقیتِ بیشتر و نوآوری آگاه کنیم. ما در آرنجینک اعتقاد داریم در آموزش شکست وجود ندارد. ما در ترویج اصول مدیریت منابع انسانی در کسب و کارهای بزرگ، متوسط و استارت آپ ها تلاش می کنیم و برای چالش های HR آن ها راه حل هایی ناب ارائه می دهیم. کودکان و نوجوانان کشورمان به عنوان آینده سازان این خاکِ خوب برای ما بسیار اهمیت دارند و در ترویج سه گانه ی اهداف خود برای آن ها نیز همواره کوشش می کنیم. وقتش که برسد، آرنجینک این پتانسیل را دارد در گسترش چشم اندازهای پیشین به کشورهای دیگر به عنوان تیمی دانش بنیان از ایران کنجکاوی کند.

واژه ی آرنجینک [OrangeInk] واژه ای ابتکاری است که بر پایه ی روانشناسی رنگ ها و علم زبان شناسی خلق شده است. مفهوم آرنجینک [OrangeInk] حرکت پویا، متمایز و ماندگار است.

آپ وارد [UpWard] نماد خلاقیت در آرنجینک است؛ یک تاس نارنجی. آپ وارد در کارگاه ها و نشست های ما همیشه حاضر است. آپ وارد به ما و شما کمک می کند دینامیک های ذهنی مان را افزایش دهیم و خلاق تر باشیم. اگر هنوز آپ وارد ندارید، در کارگاه یا نشست بعدی یادمان بیاندازید آن را به شما تقدیم کنیم. شما یک آپ وارد از ما طلبکار هستید!

هم بنیان گذاران آرنجینک سال هاست فعالیت آموزشی و مدیریتی دارند. احسان گرجی [لینکداین] کارشناسی ارشد مهندسی دارد و اتمسفر آکادمیک را به خوبی می شناسد. وی همچنین از دوازده سال پیش در موسسات معتبر به تدریس زبان انگلیسی مشغول است و از سال 1389 به تربیت مدرسین زبان های خارجه، طراحی و مدیریت آموزش، مدیریت منابع انسانی و مشاوره ی مدیریت در شهرهای مختلف ایران پرداخته است. وی در تاسیس نهادهای مختلف آموزشی، علمی و فرهنگی شراکت داشته و تیم ها و نهادهای مختلف آموزشی را هم بنیان گذاری و بنیان گذاری کرده است. احسان گرجی تجربه ی حضور و مدیریت در پروژه های آموزشی و رهبری فکری بین المللی زبان های خارجی را از گذشته تا کنون داراست. او با تیم های استارت آپی در زمینه های گسترش خلاقیت، تیم وُرک و HR همکاری می کند و این اکوسیستم را می شناسد. او از پیشگامان تعریف مدیریت سرمایه های انسانی در مقابل تعریف سنتی مدیریت منابع انسانی در کشور است.

آزاده افراش [لینکداین] دارای پانزده سال سابقه ی مدیریت اداری در موسسات آموزشی و مهندسی است. وی به خوبی به ابعاد آموزش درست، تیم وُرک، مدیریت و رهبریت سازمانی واقف است و سابقه ی حضور در پروژه ی بین المللی آموزشی را نیز داراست. آزاده افراش اصول برگزاری کارگاه های آموزشی، کنفرانس ها و همایش ها را می داند و در این زمینه به عنوان هماهنگ کننده سال ها فعالیت داشته است.

ما آنچه در مدیریت منابع انسانی می گذرد را دوست داریم و سال ها آن ها را انجام داده ایم. ما فکر می کنیم منابع انسانی بزرگترین سرمایه های یک تیم یا مجموعه هستند و بهتر است به چیزی فراتر از HR برسیم. ما در آرنجینک از تعریف چالش های جدید برای خودمان لذت می بریم، شیفته ی دیالوگ هستیم و آموخته ایم شکیبا باشیم. برای ما کار تمیز که به جزییات آن ساعت ها فکر کرده ایم اهمیت فراوانی دارد و جنون کیفیت داریم.

همه ی شهرهای ایران. ما محدودیتی جغرافیایی برای ارائه ی خدمات آموزشی و مشاور خود چه به صورت حضوری و چه به صورت آنلاین قائل نیستیم.

چه عالی! از طریق فرم زیر یا راه های معرفی شده در صفحه ی تماس با ما با ما در ارتباط باشید.

شما هم می توانید در فرم زیر سوال خود را از آرنجینک بپرسید.