باکس تابستان آرنجینک

تاریخ برگزاری رویداد:

۲۸ فروردین ۱۴۰۳

ساعت برگزاری رویداد:

۹:۰۵ ق٫ظ

محل برگزاری رویداد:

, تهران

باکس تابستان آرنجینک

مسیر مسیرِ توسعه و رشد است. ارتقای شخصی. ارتقای کلاس حرفه ای. چهاردهمین، پانزدهمین و شانزدهمین رویدادهای آموزشی OrangeInk با هم مجموعه ای می سازند به نام باکس تابستان که همان #مدرسه_تابستانی آرنجینک است. رویداد چهاردهم تمام شده، اما کارگاه آموزشی آنلاین دو روزه ی مردادماه و کارگاه جذاب شهریورماه هنوز فرا نرسیده اند و کلی اتفاقات هیجان انگیز آموزشی در راه است.

برای توسعه ی فردی و ارتقای کلاس شغلی تان باکس تابستان گزینه ای ایده آل است. کافی ست تصمیم بگیرید در هر دو رویداد مرداد و شهریور — مجموعا 12 ساعت آموزشی — شرکت کنید و از تخفیف ویژه ی این ثبت نام نیز بهره مند شوید.


کارگاه مرداد (کارگاه آنلاین)

در آموزه های مدرن رهبریت، لیدرهای دنیای امروز با عنوان Leaders without Titles (رابین شارما، 2010) شناخته می شوند. لیدرهای دنیای امروز در زندگی شخصی و شغل ها افرادی هستند که لزوما دارای موقعیت ها و مسئولیت های بزرگ نیستند؛ آن ها انسان هایی باهوش هستند که می دانند چگونه از خودشان مراقبت کنند تا در مسیر موفقیت گام بردارند، از موفقیت نترسند و کم کم به فردی با نفوذ و محل ارجاع در محیط کاری شان تبدیل شوند. آن ها چون پشت پرده ی رهبریت و #تیم_ورک را می دانند عاشق کارکردن با انسان ها هستند. آن ها با #دیالوگ کِیف می کنند، #سینرژی را خوب می شناسند و می دانند #سرمایه_انسانی جواهری ست که نمی توان بر آن قیمت گذاشت و مدیریت آن هنری ست زیبا و متعالی.

کارگاه آموزشی آنلاین دور روزه ی چگونه یک لیدر ناب باشیم؟

 

زمان:

پنجشنبه 19 مرداد: 16:00 تا 20:00 + جمعه 20 مرداد: 09:00 تا 13:00

قیمت:

90000 تومان

قیمت در ثبت نام باکس تابستان:

90000 تومان

84000 تومان

بیشتر بخوانید


کارگاه شهریور

رازهای سوپراستار شدن در شغل مان کدامند؟ که کلاس کاری مان را ببریم در کلاس جهانی — world class — و بشویم ستاره ی شغل مان و تاپ شویم و خواستنی و به مرور پله های نردبان را جوری بالا برویم که به قول رامین صدیقی شغل مان بشود jobby مان و درست همان روزهاست که باید دستان تان را به گرمی فشرد و گفت: سلام خانم/آقای سوپراستار! ورودتان به باشگاه حرفه ای ها مبارک!

کارگاه آموزشی چگونه به سوپراستار شغل مان تبدیل شویم؟

21 گام تا به سوپراستار شغل مان تبدیل شویم.

زمان:

جمعه 24 شهریور: 9:00 تا 13:00

قیمت:

100000 تومان

قیمت در ثبت نام باکس تابستان:

100000 تومان

91000 تومان

بیشتر بخوانید


مدرس کارگاه ها

احسان گرجی

متخصص آموزش مدرن و مروج آموزه های سرمایه های انسانی

احسان گرجی از سال 1385 به آموزش زبان انگلیسی مشغول است و از سال 1389 در زمینه ی مدیریت و پرورش منابع انسانی (HR) فعالیت دارد. او هم-بنیان گذار OrangeInk است و از پیشگامان تعریف مدیریت سرمایه های انسانی (HP) در کشور است.


ثبت نام

 

Sorry, this event is expired and no longer available.

محل برگزاری رویداد:

  • خیابان ولیعصر، امیریه، پایین تر از پل امیربهادر، کوچه میرکمالی، پلاک 18، واحد 4
  • تهران
  • تهران
  • ایران

جزئیات زمانبندی رویداد

  • ۲۳ تیر ۱۳۹۶ ۰:۰۰ ق٫ظ   -   ۱۸ آذر ۱۳۹۶ ۰:۰۰ ق٫ظ
اشتراک‌گذاری رویداد
به تقویم‌ت اضافه کن!

OrangeInkGeneratedSuccessfully