چگونه به سوپراستار شغل مان تبدیل شویم؟

تاریخ برگزاری رویداد:

۹ فروردین ۱۴۰۳

ساعت برگزاری رویداد:

۲:۵۶ ب٫ظ

محل برگزاری رویداد:

, تهران

آشنایی با کارگاه

در هر حرفه ای که مشغول به کار باشیم، یک آرزوی مشترک داریم: پیشرفت کردن، دیده شدن و ستاره شدن. شاید میانبرهای زیادی برای ستاره شدن در هر حرفه وجود داشته باشند، اما راه های علمی ستاره شدن در کار مبتنی بر مدیریت سرمایه های انسانی کدامند؟ راه هایی که ما را نه تنها به قله می رسانند، بلکه آن قدر قوی و غنی هستند که آن جا نگه می دارند و میل به پیشرفت و درخشش بیشتر را در ما برای همیشه حفظ می کنند.

می گویند ستاره ها خواستنی هستند. می گویند ستاره های هر شغل آرزوی دیگران می شوند برای همکاری با آن ها. می گویند سوپراستارهای هر شغل آرزوی دیگر تیم ها هستند برای جذب آن ها. و البته می گویند سوپراستارها باید خیلی از خودشان مراقبت کنند تا روزی درخشش شان کمرنگ تر نشود. حرکت در مسیر سوپراستار شدن در شغل مان، حرکت در مسیری سخت اما تحسین برانگیز است.

در شانزدهمین رویداد نهاد آموزشی و مشاور آرنجینک راه های تبدیل شدن به سوپراستارهای شغل مان را فرا می گیریم؛ راه هایی منتهی به مسیری سخت اما تحسین برانگیز. اگر شما هم دوست ندارید یک فرد عادی در حرفه تان باشید و اگر اهدافی عالی برای درخشش در شغل تان دارید، از بهترین عملکرد در یک مصاحبه ی شغلی تا توجه به ریزبینانه ترین نکات حرفه ای در سطح جهانی (World Class)، این کارگاه چهار ساعته را از دست ندهید.

 


مدرس کارگاه

احسان گرجی

مدرس رهبری و توسعه ی فردی

احسان گرجی از سال 1385 به آموزش زبان انگلیسی مشغول است و از سال 1389 در زمینه ی مدیریت و پرورش منابع انسانی (HR) فعالیت دارد. او هم-بنیان گذار OrangeInk است و از پیشگامان تعریف مدیریت سرمایه های انسانی (HP) در کشور است.


Sorry, this event is expired and no longer available.

محل برگزاری رویداد:

  • تهران، خیابان ولی عصر، بین زرتشت و فاطمی، خیابان پرستو، پلاک 22، طبقه ی همکف، شماره ی 1
  • تهران
  • تهران
  • ایران

جزئیات زمانبندی رویداد

  • ۲۶ آبان ۱۳۹۶ ۹:۰۰ ق٫ظ   -   ۱:۰۰ ب٫ظ
اشتراک‌گذاری رویداد
به تقویم‌ت اضافه کن!

OrangeInkGeneratedSuccessfully