کارگاه مهارت‌های زبان انگلیسی برای یک مسیر شغلی موفق

تاریخ برگزاری رویداد:

۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

ساعت برگزاری رویداد:

۴:۴۹ ق٫ظ

محل برگزاری رویداد:

آنلاین , تهران

زبان انگلیسی به عنوان یک زبان فراگیر نقش مهمی در استخدام و قابلیت‌های شغلی افراد (Employability) ایفا می‌کند. آخرین یافته‌های منتشر شده توسط بریتیش کانسیل نشان می‌دهد امروزه 67 کشور زبان انگلیسی را به عنوان زبان رسمی خود به کار می‌برند، %31 از جمعیت جهان به عنوان زبان اول یا دوم به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند و %60 محتوای آنلاین موجود به زبان انگلیسی است! به علاوه انتظارات کارفرماها نیز به تناسب بالاتر رفته است و توانایی‌ها و مهارت‌های زبان انگلیسی به عنوان مهارتی نرم در کنار تحصیلات و لایسنس‌های تخصصی نقش مهمی در استخدام و ماندگاری در محیط‌های کاری ایفا می‌کند.

در ایران نیز شرکت‌های معتبر داخلی یا بین‌المللی می‌کوشند در انتخاب و ادامه‌ی همکاری‌های خود توجه به مهارت‌های زبان انگلیسی را مد نظر قرار دهند. همچنین مشاهدات ما نشان می‌دهد فرصت پیشرفت و ارتقا در مسیر شغلی با توانایی‌های زبان انگلیسی بیشتر مهیا می‌باشد. مهارت‌های زبان انگلیسی در یک مسیر شغلی موفق موارد زیر را در بر می‌گیرد:

  • مهارت زبان انگلیسی در استخدام موفق: مانند نگارش یک درخواست استخدام درست، عملکرد مناسب در مصاحبه شغلی به زبان انگلیسی، …
  • توانایی‌های زبان انگلیسی در محیط کاری (Office Life): مانند نگارش ایمیل‌های کارآمد و سریع، ارائه به زبان انگلیسی، …
  • مهارت زبان انگلیسی در ارتقای شغلی و طراحی یک مسیر شغلی موفق: مانند برگزاری جلسات به زبان انگلیسی، نگارش کارت‌های فیدبک و Kudos، …

 

کارگاه 4 ساعته‌ی مهارت‌های زبان انگلیسی برای یک مسیر شغلی موفق

شرکت توسعه سرمایه انسانی راهکارهای پویا نارنجی کارگاه 4 ساعته‌ی مهارت‌های زبان انگلیسی برای یک مسیر شغلی موفق را برگزار می‌کند. در این کارگاه با تشریح نقش مهارت‌های زبان انگلیسی به عنوان یک مهارت نرم حائز اهمیت در مسیر شغلی آشنا می‌شویم، سپس برخی از مهمترین خُرده-مهارت‌های گفتاری، دیداری، شنیداری و نوشتاری زبان انگلیسی مورد استفاده در فرآیندهای استخدام و محیط‌های کاری را آموزش می‌بینید و تمرین می‌کنیم.

 

این کارگاه برای چه کسانی مفید است؟

این کارگاه به همه‌ی افرادی که به ساخت یک مسیر شغلی موفق، استخدام در کمپانی‌های معتبر، پیشرفت و ارتقا در محیط‌ کاری خود علاقه‌مندند و دوست دارند از مهارت‌های زبان انگلیسی مورد نیاز در این زمینه‌ها آگاهی پیدا کنند و برخی از مهمترین آن‌ها را تمرین کنند پیشنهاد می‌گردد. طراحی کارگاه به گونه‌ای است که حضور در این کارگاه با هر سطحی از دانش زبان انگلیسی امکان‌پذیر است.

 

برای آشنایی بیشتر با کارگاه از شما دعوت می‌کنیم در وبینار رایگان یک ساعته شرکت کنید.

طراح و مدرس کارگاه احسان گرجی می‌باشد. احسان از سال 2006 معلم زبان انگلیسی است و از 2010 به عنوان Teacher Educator و مدیر منابع انسانی و آموزش با موسسات مختلف در ایران همکاری داشته است. احسان در پروژه‌های بین‌المللی نیز با مراکزی بزرگ نظیر Pearson و British Council همکاری می‌کند.

 

ح. تصویر معرفی این کارگاه از هنرمند Petra Sitaru است و از dribbble.com دریافت شده است.

Sorry, this event is expired and no longer available.

محل برگزاری رویداد:

  • آنلاین
  • یوسف آباد، میدان سلماس، خیابان فتحی شقاقی
  • تهران

جزئیات زمانبندی رویداد

  • ۸ خرداد ۱۴۰۲ ۷:۰۰ ب٫ظ   -   ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ ۱:۳۰ ب٫ظ
اشتراک‌گذاری رویداد
به تقویم‌ت اضافه کن!

OrangeInkGeneratedSuccessfully