جلسه‌ی خوانش جستارهای نمونه‌ پروژه مریم میرزاخانی

تاریخ برگزاری رویداد:

۹ فروردین ۱۴۰۳

ساعت برگزاری رویداد:

۵:۲۴ ب٫ظ

محل برگزاری رویداد:

, تهران

اطلاعات بیشتر

نیک روزگاری‌ست روایت عصر ما که قلم و فکر کالای تزیینی شمرده می‌شوند. روزهایمان نه در پس جلدهای کتاب‌ها، مجله‌ها و روزنامه‌ها، و نه در خلوت‌ها و بازنگری‌های ما، و اخیرا نه در گعده‌ها و دوستی‌های ما، که بر تابلوهای لَوند صرافی‌ها راه‌نمایی می‌شوند. اما پیران ما آرام‌مان می‌کنند. آن‌ها می‌گویند وجدان جامعه هیچ‌گاه اشتباه نمی‌کند. ما می‌گوییم فکر و قلم کالایی اساسی هستند.

جلسه‌ی خوانش جُستارهای نمونه‌ی پروژه‌ی مریم میرزاخانی روز پنجشنبه 19 مهرماه ساعت 4 الی 6:30 عصر در تهران برگزار می‌شود. در این جلسه تمامی جستارهای منتخب پروژه‌ی مریم میرزاخانی توسط نویسندگان آن خوانش می‌شود.

درباره‌ی پروژه‌ی مریم میرزاخانی

پروژه‌ی مریم میرزاخانی یکی از پروژه‌های ماکرو در بنیاد آکادمی آرنجینک است که بیش از یکسال از آغاز کار آن می‌گذرد. برای دانشتن بیشتر از این پروژه اینجا کلیک کنید.

تصویر بنر پروژه مریم میرزاخانی است.

آرنجینک – بنر پروژه مریم میرزاخانی

بنیاد آرنجینک

ما یک بنیاد مستقل هستیم که به ارائه ی راه حل هایی برای توسعه فردی و موفقیت، پیشرفت شغلی و بهتر شدن کسب و کارها، و خلاقیتِ بیشتر و نوآوری علاقه مندیم. ما آنچه در مدیریت منابع انسانی می گذرد را دوست داریم و سال ها آن ها را انجام داده ایم. ما فکر می کنیم منابع انسانی بزرگترین سرمایه های یک تیم یا مجموعه هستند و بهتر است به چیزی فراتر از HR برسیم. ما در آرنجینک از تعریف چالش های جدید برای خودمان لذت می بریم، شیفته ی دیالوگ هستیم و آموخته ایم شکیبا باشیم. برای ما کار تمیز که به جزییات آن ساعت ها فکر کرده ایم اهمیت فراوانی دارد و جنون کیفیت داریم.

کارگاه ها و نشست ها

تولید محتوای دانش افزایی

پروژه های ترویجی

رویدادهای درون سازمانی

همکاری‌های سازمانی

مشاوره HR

کارگاه ها و نشست های آرنجینک برند خوش نامی در آموزش هستند. ما به تولید محتوای با ارزش وب فارسی که مسیر موفقیت و توسعه را بِه تَر و شفاف تر برایمان ترسیم کند بسیار توجه می کنیم. پروژه های آرنجینک آینده پژوهی می کنند و در جستجوی دانایی اند. ما کارگاه های آموزشی جذاب و مفیدی را برای سرمایه های انسانی شما در محل شرکت شما برگزار می کنیم. آرنجینک کنار شما می ایستد تا پروسه ی استخدام بهتری را طراحی و اجرا کنید، یک فرهنگ سازمانی را در تیم تان خلق کنید، چیدمان محل کارتان را بهینه سازی کنید، و یا پروژه ای را با کمترین اصطکاک از نقطه ی آغاز به نقطه ی پایان برسانید. برای مشورت در مورد جریان درست مدیریت و رهبریت یک HR خوب و کارآمد روی ما حساب کنید!

 

Sorry, this event is expired and no longer available.

محل برگزاری رویداد:

  • خیابان شریعتی، تقاطع خیابان طالقانی، جنب سینما صحرا، پلاک 173، مرکز همایش های انصار، سالن بیهقی
  • تهران
  • تهران
  • ایران

جزئیات زمانبندی رویداد

  • ۱۹ مهر ۱۳۹۷ ۴:۰۰ ب٫ظ   -   ۶:۳۰ ب٫ظ
اشتراک‌گذاری رویداد
به تقویم‌ت اضافه کن!
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

OrangeInkGeneratedSuccessfully