ما راهکارهای مدیریت منابع انسانی را به صورت اختصاصی برای شرکت شما طراحی می‌کنیم، و به صورت برون‌سپاری شده آن‌ها را اجرا می‌کنیم. این تعریف یک خطی چکیده‌ی فعالیت‌های ما در شرکت راهکارهای پویا نارنجی است. ما تیمی کوچک اما متمرکز هستیم که تلاش داریم با همفکری با صاحبان و مدیران سازمان‌ها و صنایع مختلف به هم‌آفرینی فضای کاری دلچسب، رشد بیزینسی و حال خوب کارکنان سازمان کمک کنیم و تاثیری مثبت بر اکوسیستم کاری ایران داشته باشیم.

شرکت راهکارهای پویا نارنجی   /   شماره ثبت: 596101

آرنجینک از سال 1394   .   OrangeInk HR Solutions

مشـــاوره و آمـــوزش توســـعه ســـرمایه انســـانی

آفرینش فردایی پایدار برای سازمان

این روزها آشفتگی‌ها و مسائل روزمره شرکت‌ها و کمپانی‌ها باعث می‌گردد اقدامات توسعه و رشد در اولویت‌های چندم سازمان قرار گیرد. طبق گزارش مدیران عامل ایلیا %65 مدیران در سال 1401 تمرکز خود را بر روی مسائل جاری و عملیاتی سازمان صرف کرده بودند، وکه تنها %35 مدیران اقدامات توسعه و رشد کسب و کار را در برنامه‌های سازمان در سال 1401 گنجانده بودند. شرکت توسعه سرمایه انسانی راهکارهای پویا نارنجی با سرویس‌های ویژه‌ی خود می‌تواند در خلق آینده‌ی پایدار برای سازمان شما به شما کمک کند:

خلق ساختار پایدار سازمان

رشد نقدینگی و ساماندهی فرآیندهای منابع انسانی

یکی دیگر از دغدغه‌های مدیران در سال‌های اخیر در اکوسیستم کسب و کار ایران بهبود و رشد نقدینگی سازمان است. شرکت راهکارهای پویا نارنجی می‌کوشد با تشریح و تحلیل مسیرهای نیک‌داشت و ساماندهی فرآیندهای منابع انسانی در مجموعه‌ی شما، گلوگاه‌های هزینه‌های قابل کنترل و اصلاح‌پذیر از منظر مدیریت سرمایه‌های انسانی را بشناسد، و با ارائه‌ی راهکارهایی انواع هزینه‌های بی‌مورد سازمان شما را در این حوزه اعم از هزینه‌های سرسام‌آور مالی و سازمانی یک استخدام غلط، پاداش‌های احساسی و دور از شایستگی‌های سازمانی، سازوکارهای پیچیده و چالش‌زا در سیستم و از دست دادن فرصت‌های خوب همکاری با منابع انسانی کارآمد و … را کاهش دهد.

برای دریافت مشاوره و یا تنظیم قرار ملاقات حضوری یا آنلاین با ما تماس بگیرید.

شنبه تا چهارشنبه: 10:00 تا 17:00

پنجشنبه: 10:00 تا 13:00

نشانی ما: تهران، یوسف‌آباد، میدان سلماس، فتحی شقاقی شرقی، پلاک 113، واحد 10

0291 8801 021

9063 562 0992

info@orangeink.ir