سال پیش در همین روزهای تولد سه سالگی آرنجینک، نوشتیم:

اکنون در آغاز چهارسالگی آرنجینک این سوال قرار را ازمان ربوده: راز قدبلندی زرافه‌ها چیست؟ در ابتدا فکر کردیم احتمالا خوردن برگ‌های پایینی و طَمع برای اهداف بالادستی، که به پاسخ‌مان مشکوک شدیم و در جست و جوی جوابی محکم‌تر تصمیم گرفتیم صبورتر باشیم. امسال در لابراتوار نارنجی‌مان اینگونه مشغولیم؛ اگر دوست داشتید همراه‌مان شوید. کلید درب یک تاس نارنجی‌ست.

یادتان است؟ 29 آذر 1398، پروژه ی آرنجینک سابق و بنیاد آرنجینک فعلی 4 ساله شد! تولدش بر همه‌مان مبارک باشد. یکسال گذشته برای ما سرشار بود از تجربیات جدید، یادگیری و طرح‌ریزی‌های دوباره و دوباره تا آنطور که شایسته است و دلمان راضی می‌شود نقش خودمان را در پلتفرم آموزش و ارائه‌ی مشاوره حوزه‌ی مدیریت منابع انسانی در کشورمان ایفا کنیم. در سال پنجم فعالیت آرنجینک سعی خواهیم کرد بر روی سه موضوع زیر متمرکز شویم. لطفا با ما همراه باشید و ما را مانند همیشه از نظرات خوب خودتان مطلع فرمایید.

پروژه اتاق زرد

در اتاق زرد آرنجینک میکرودرس‌های هفتگی در موضوعات جذاب، مهم و اما کمتر به آن‌ها پرداخته شده ارائه می‌گردد. در اتاق زرد ما محتوای درجه یک را انتخاب می‌کنیم، شما تحت آموزش معلم آن موضوع قرار می‌گیرد، در بازه‌ای مشخص و چند روزه تمرینات را انجام می‌دهید و در رویدادهای آنلاین — و یا حضوری — آن موضوع شرکت می‌کنید. توسعه فردی شاید هیچگاه چنین منظم نبوده است. پیشرفت شغلی شاید هیچگاه چنین همراه با آگاهی نبوده است.

باشگاه وفاداری آرنجینک

از 09 بهمن 1394 تا امروز، حضور گرم و موثر شما در حرکت رو به جلوی پروژه‌ها و رویدادهای آرنجینک، تولید محتوا و … ارج نهاده می‌شود. همه‌ی مخاطبان عزیز آرنجینک در باشگاه وفاداری دارای یک داشبورد امتیازهای کسب شده تا کنون خواهند بود و بر اساس آن امتیازات و قرارگیری در سطوح مختلف وفاداری می‌توانند از خدمات ارائه شده مانند تخفیف در ثبت‌نام رویدادهای آتی، مشاوره‌های تخصصی توسعه فردی و پیشرفت شغلی، حضور در نشست‌های تخصصی و … بهره‌مند گردند.

پروژه یک قرن مهارت‌آموزی شغلی

پروژه یک قرن مهارت‌آموزی شغلی یک پروژه‌ی پژوهشی در مهارت‌های مورد نیاز شغل‌های آینده است. پژوهشی که با مطالعه‌ی مهارت‌های نرم مورد نیاز سرگروه‌های شغلی در امروز آغاز می‌گردد و آینده‌پژوهی خود را در کرانه‌های زمانی 10 سال بعد و سپس تا یک قرن آینده ادامه می‌دهد. در این پروژه به سوالاتی مانند این دو نمونه پاسخ می‌دهیم: مصاحبه‌های شغلی 10 سال آینده چگونه خواهند بود؟ چگونه قابلیت استخدام خود را برای 20 سال آینده بالا نگه داریم؟

اخبار پروژه‌های بالا به مرور از طریق وبسایت آرنجینک منتشر می‌شود.

آزاده افراش و احسان گرجی،

29 آذر 1398، خانه گُدار، طهران

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *