موزه ملی علوم و فناوری ایران این جمعه 10 شهریور ماه از ساعت 14 الی 18 ششمین کنفرانس سار را برگزار می کند.

برگزاری کنفرانس های سار در قالب پروژه ی سخنگاه اندیشه های راهبر یا به اختصار پروژه ی سار و الهام گرفته از کنفرانس های TED از ابتدای سال 1395 در موزه ملی علوم و فناوری ایران آغاز شده است. این موزه سعی می‌کند با توجه به شرایط کشور کنفرانس سار را بومی کند. برای این منظور هر بار در کنفرانس‌ های سار سخنرانی‌ های کوتاهی (حداکثر 18 دقیقه) ارائه می‌گردند.

کنفرانس‌ سار به صورت فصلی برگزار می‌گردد و به همین جهت با نام فصل‌ ها نامگذاری می‌ شود. در هر کنفرانس سار 7 نفر سخنرانی می کنند. محلِ برگزاری کنفرانس سار پیش رو بر خلاف کنفرانس های سار پیشین که در سالن همایش موزه ملی ایران برگزار شده بود، در سالن همایش فردوسی خانه اندیشمندان علوم انسانی خواهد بود.

علم و تکنولوژی، محیط زیست، بهداشت و سلامت، آموزش، کارآفرینی، هنر، طرّاحی، ورزش، سفر، میراث فرهنگی و علوم اجتماعی برخی از مهمترین موضوع‌ های مورد طرح در کنفرانس‌ های سار هستند. هدف از برگزاری این کنفرانس ها فراهم کردن بستری ست برای طرح ایده هایی که ارزش انتشار دارند و اغلب روایت یک تجربه نوآورانه و موفق و یا یک ایده تاثیرگذار هستند.

نهاد آموزشی و مشاور آرنجینک از حامیان ششمین سار تحت عنوان سار تابستان 1396 است و شرکت در این رویداد را به شما پیشنهاد می کند. موزه ملی علوم و فناوری ایران به پاس این حضور کد تخفیف 50% با عنوان orangeink-sar را برای همراهان ما در نظر گرفته است که با وارد کردن این کد در صفحه ی رویداد می توانید از تخفیف در نظر گرفته شده بهره مند شوید.