رویداد پانزدهم که مرکز ثقل مدرسه ی تابستانی آرنجینک بود امرداد 96 (19 و 20 ام)  با عنوان چگونه یک لیدر ناب باشیم؟ به صورت آنلاین برگزار شد و آخر هفته ای پُربار برای مان رقم زد. تِم کارگاه توسعه فردی و توسعه شغلی بود.

کارگاهی بود ساده و دلنشین اما سرشار از آموزه های خاص. از مهارت های توسعه فردی و رهبریت شخصی آغاز کردیم و به سمت اصول رهبریت ناب در تیم پیش رفتیم. با مفاهیم Cross Over ،©Center Gravity و Mutation در یک تیم آشنا شدیم و ارتباط Cross Over و Mutation را با Exploitation و Exploration بررسی کردیم. از دستاوردهای سینرژی در تیم گفتیم که حس امنیت، قدرت جسارت و شجاعت به اعضاء تیم می دهد و وجودش لذت کارکردن را برای مان افزون می سازد.

گفتیم و گفتیم و با هم قرار گذاشتیم حالا که آگاه و مجهز به ابزار مناسب شده ایم مغلوب شرایط نشویم و اختیار و زمام امور را در دست های خودمان بگیریم. مراقب ©جنون کیفیت در زندگی شخصی و حرفه ای مان باشیم. ماتریس مدیریت زمان داشته باشیم و کارهایمان را اولویت بندی کنیم. هنر ناب دیالوگ را با رعایت اصول چهارگانه اش به کار گیریم و چُنان کنیم که کیفیت هر دو بُعد زندگی مان بالا نگه داشته شود تا از ثانیه ثانیه اش کِیف کنیم.

پانزدهمین رویداد عمومی OrangeInk سر فصل های زیر را شامل می شد:

توسعه ی فردی و رهبریت شخصی

تکنیک های سه گانه ی رهبریت شخصی

ماتریس مدیریت زمان

اصول کنترل مدرن در رهبریت ناب

آموزش مدرن و نقش آن در توسعه ی فردی

از مدیریت منابع انسانی تا مدیریت سرمایه های انسانی

رهبری چشم اندازگرا

لذت تیم و سینرژی

بررسی و آنالیز دو نمودار معروف رهبریت تیم و اصول اجرای آن ها در تیم

ابزار دیالوگ در رهبریت ناب

اصول یک مکالمه ی درست و ضرورت آن در رهبریت تیم

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *