لینکداین، شبکه ی حرفه ای ها

لینکداین در جمع های حرفه ای به شبکه ی آدم حسابی ها معروف است. امروز اگر یک حرفه ای لینکداین مرتب و شفافی نداشته باشد بایستی به او چند چراغ قرمز نشان داد. در ادامه 7 دلیل که این شبکه را برای افراد حرفه ای ضروری می سازد را با هم می خوانیم.

تصویری از لوگوی لینکداین

7 فکت درباره ی لینکداین!

  1. لینکداین مروج تفکر و دارایی فکری ست. عطش share کردن در آن با فاکتورهای صحیح ارتباطات کنترل می شود.
  2. شما با آپدیت کردن صفحه ی خود در این شبکه همواره در تیررس چشم های باهوش برای دنبال کردن شما و یا پیشنهادات شغلی درجه یک به خود هستید.
  3. لینکداین با بیش از 225 میلیون عضو بزرگترین شبکه ی بین حرفه ای ها در سطح جهان است.
  4. صفحات آن معمولا در صدر نتایج جستجوهای گوگل قرار می گیرند.
  5. شبکه سازی در این پلتفرم بر اساس مهارت ها و توانایی های شماست. روح حرفه ای حاکم بر لینکداین با کسانی که صداقت ندارند برخورد می کند. و شما را هم تشویق می کند جستجوگر صداقت باشید.
  6. شما می توانید با اشتراک گذاری آخرین مقالات، تحقیقات و رویدادهای آموزشی/ توسعه شغلی خود در این شبکه ترافیک قابل توجهی به منبع انتشار آن مطالب در محیط نت خلق کنید.
  7. با حضور در لینکداین می توانید به رهبران فکری حرفه ی خود دسترسی داشته باشید و با آن ها در تماس باشید. این شبکه مثال بی نظیری از دهکده ی جهانی در زمینه ی شغلی و حرفه ای است.

منبع: اقتباس از مجله ی Forbes

احسان گرجی

مدرس رهبری و توسعه فردی

رویداد پیشنهادی

در آخرین گام از رویدادهای باکس تابستان OrangeInk، می آموزیم چگونه به سوپراستار شغل مان تبدیل شویم؟ سوپر استارهای هر شغل چکار می کنند که اینقدر خواستنی و درجه یک هستند؟ آن ها به چه ظرایف کاری پایبند هستند که #جنون_کیفیت آن ها در کارشان آن ها را به رویاهای دیگران برای حضور در تیم شان تبدیل کرده است؟ در این کارگاه آموزشی با تِم #توسعه_شغلی 21 راه برای تبدیل شدن به سوپراستارهای شغل مان را با هم مرور می کنیم. این کارگاه در 24 شهریور 96 برگزار می گردد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *