استخدام بد می تواند صدمات جبران ناپذیری ایجاد کند!

استخدام‌های ضعیف می‌تواند منجر به از دست دادن بهره‌وری و هزینه‌هایی در قالب هدررفتن فرصت و زمان باشد. تأثیر یک استخدام بد می‌تواند در شرکت شما گسترش یابد و ردپایی از پیامدهای مضر را پشت سر بگذارد. استخدام ناکارآمد می‌تواند آسیب‌های غیرقابل جبرانی به دارایی‌ها، نام تجاری، شهرت و روحیه کارکنان شرکت شما وارد نماید.

هزینه‌های مرگبار یک استخدام بد را جدی بگیرید! تعیین انتظارات واضح و همسو با استانداردهای یک HR شایسته‌نگر در طول فرآیند استخدام بهترین راه مقابله با استخدام‌های ضعیف در سازمان است.

تفاوت میان جذب کارمند و جذب استعداد…

جذب کارمند در سیستم مدیریت منابع انسانی کارآمد به این معنا نیست که فرآیندی صورت پذیرد که در آن به دنبال پر کردن یک موقعیت شغلی خالی باشیم، در تعریف یک HR مدرن جذب کارمند جذب استعداد است و جذب استعداد یک ابتکار استراتژیک است، ابتکاری که به برنامه‌ریزی برای آینده، ارزیابی نیازهای آتی، برداشتن قدم‌هایی صحیح بر اساس اهداف کسب‌وکار و طرح‌های رشد سازمان کمک می‌کند. تیم آرنجینک هوشمندانه مسیر فرآیند استخدام شرکت شما را با انتخاب و خرید پلتفرم­ کارجویی مناسب و استفاده از بانک رزومه‌های موجود در سازمان شما – طبق مراحل زیر – آغاز می­‌نماید:

اجرای فرآیند استخدام در آرنجینک شامل چه گام هایی است؟

  • الف/ آگهی در پلتفرم‌ کارجویی

    آگهی در پلتفرم‌ کارجویی

  • ب/ بررسی رزومه و سوابق

    بررسی رزومه و سوابق

  • پ/ غربالگری اولیه در قالب مصاحبه آنلاین

    غربالگری اولیه در قالب مصاحبه آنلاین

  • ت/ مصاحبه حضوری و ارزیابی متقاضی

    مصاحبه حضوری و ارزیابی متقاضی

  • ث/ بررسی پیشینه متقاضی

    بررسی پیشینه متقاضی

  • ج/ تصمیم گیری

    تصمیم گیری

  • چ/ ارسال ایمیل Job Offer

    چ/ ارسال ایمیل Job Offer

  • ح/ تفاهم در جزئیات موقعیت شغلی

    تفاهم در جزئیات موقعیت شغلی

  • خ/ پذیرش سازمانی Onboarding

    خ/ پذیرش سازمانی Onboarding

ما چگونه برای شما استخدام می‌کنیم؟

تجربه‌ی برگزاری بیش از 500 مصاحبه‌ی شغلی تا کنون در مسئولیت‌های مختلف به ما کمک می‌کند:

< یک > روند درست استخدام برای نیازهای شغلی شما طراحی کنیم؛

< دو > فرم استخدام استاندارد با توجه به موقعیت شغلی مورد نیاز شما تولید کنیم؛

< سه > فرم‌ها و رزومه‌های مختلف را با توجه به بالاترین استانداردهای کلاس جهانی استخدام بررسی و بهترین آن‌ها را انتخاب کنیم؛

< چهار > مصاحبه‌ی شغلیِ با کیفیت با در نظرگیری مهارت‌های نرم شغلی و توانمندی‌ها را به صورت حضوری یا آنلاین و به زبان‌های فارسی و یا انگلیسی برگزار کنیم؛

< پنج > نتایج روند جذب سرمایه‌های انسانی را در قالب گزارشی کامل و مکتوب ارائه دهیم.

نگاه ما در استخدام، نگاه اهمیت سرمایه‌های انسانیِ آینده‌ی محیط کار شماست. ما فکر می‌کنیم منابع انسانی بزرگترین سرمایه‌های یک تیم یا مجموعه هستند.

یک استخدام موفق انتهای یک اتفاق حرفه‌ای نیست، آغاز یک همکاری طولانی مدت است. ریز فاکتورهای تصمیم‌گیری در آغاز همکاری با یک نفر منطبق بر اصول مدیریت و رهبریت منابع انسانی HR آنچنان مهم است که می‌تواند به تجربه‌ی موفقی چون تربیت سرمایه‌های انسانی آینده ی شرکت شما بیانجامد، یا در صورت عدم توجه به جزییات و متغیرهای تصمیم‌گیری کیفی به بزرگترین هزینه‌ی تیم شما یعنی یک استخدام اشتباه منتهی شود. آرنجینک کنار شما می‌ایستد تا پروسه‌ی استخدام بهتری را طراحی و اجرا کنید. با ما تماس بگیرید. روی ما حساب کنید.