بر طبق توافقنامه های موجود در این سایت، آرنجینک [OrangeInk] متعهد می شود که به حریم خصوصی کاربران خود احترام بگذارد. در این صفحه تعهدات و سیاست های سایت در این زمینه شرح داده می شود.

ما هرگز بدون اجازه از خودتان، دست به افشای اطلاعات خصوصی و فردی شما نخواهیم زد، مگر اینکه به موجب قانون توجیهی برای این کار وجود داشته باشد.

شماتیکی از نمایش سایت آرنجینک در کامپیوتر، لپ تاپ و موبایل هوشمند

ما چه اطلاعاتی را جمع آوری می کنیم؟

زمانیکه شما هر سایتی را مشاهده می کنید، اطلاعات معینی از شما به طور اتوماتیک جمع آوری می شود. ما نیز به ازای هر بیننده سایت آرنجینک، بصورت اتوماتیک اطلاعاتی درباره ی دستگاه مورد استفاده و بازدید او از سایت جمع آوری کرده و ذخیره می نماییم:

  • اطلاعاتی درباره آدرس IP کامپیوتر شما. آدرسIP عددی است که بطور اتوماتیک زمانی که شما وارد شبکه وب می شوید به دیوایس یا کامپیوتر شما تخصیص داده می شود.
  • آدرس اینترنتی سایتی که از طریق آن وارد سایت ما شده اید؛ برای مثال www.google.com .
  • تاریخ و زمانی که شما وارد سایت ما می شوید و مدت زمانی که در سایت هستید.
  • نام و نسخه سیستم عامل و browser دیوایس شما که به طور اتوماتیک بوسیله خود ابزار شما منتقل می شود؛ به عنوان مثال Windows 8/Chrome.
  • صفحاتی از سایت که شما آنها را مشاهده می کنید.

چنانچه وارد سایت آرنجینک شوید، صفحاتی را بخوانید، یا چیزهایی را download نمایید، اینها اطلاعاتی هستند که ما جمع آوری می کنیم. ما از این اطلاعات استفاده می نماییم که تعداد بینندگان سایت مان را در بخش های مختلف مشخص کنیم و کمک می کند که سایت مان را برای بینندگان آن هر چه مفید تر نماییم و رابط های کاربری و گرافیکی آن را تقویت کنیم. برای مثال از اطلاعات مرورگر شما به این منظور استفاده می کنیم که سایت مان را به گونه ای طراحی نماییم که تعداد افراد بیشتری بتوانند صفحات سایت را به درستی مشاهده نمایند.

زمانیکه شما وارد سایت ما می شوید، اطلاعاتی غیر از این مواردی که گفته شد از شما جمع آوری و ذخیره نمی نماییم، مگر اینکه خود شما بخواهید که اطلاعات دیگری در اختیارمان بگذارید. مثلا اینکه شما فرمی را در سایت پر کنید که شامل اطلاعاتی از قبیل ایمیل، اسم و سن شما باشد و آن را ارسال نمایید.


کوکی ها

کوکی ها [Cookies] فایل های کوچکی می باشند که سایت هایی که از آنها بازدید می کنید بر روی دیوایس شما ذخیره می کنند. کوکی ها در واقع فایل های ارتباطی بین سرور و دیوایس شما می باشند که تجربه ی کاربری سریعتری را برای شما فراهم می کنند و البته از نظر امنیتی برای دیوایس یا کامپیوتر شما کاملا بی خطر می باشند.

بنابر خصوصیت زبان های برنامه نویسی تحت وب در استفاده از کوکی ها، اگر شما این گزینه را در Browser خود غیر فعال کرده باشید امکان استفاده از برخی از سرویس های آرنجینک را ندارید.

تغییرات در سیاست های سایت آرنجینک

یادداشت

ممکن است آرنجینک گاه گاهی سیاست های کاری خود را بهبود و یا تغییر دهد. ما به شما پیشنهاد می کنیم که هر چند وقت یکبار این صفحه را مطالعه کنید تا از تغییرات احتمالی سیاست های ما آگاه شوید. چنانچه هر سوالی درباره قوانین و سیاست های سایت آرنجینک داشتید می توانید آنرا با ما به آدرس [ info@orangeink.ir ] در میان بگذارید و یا از طریق صفحه ی تماس با ما با ما در ارتباط باشید.