گرافیک آرنجینک - ابزار نظرسنجی - درخواست

1 |درخواست اجرای نظرسنجی|

گرافیک آرنجینک - ابزار نظرسنجی - طراحی

2 |طراحی تجربه نظرسنجی و مشاوره|

گرافیک آرنجینک - ابزار نظرسنجی - نظرسنجی

3 |اجرای نظرسنجی|

گرافیک آرنجینک - ابزار نظرسنجی - تحلیل

4 |تحلیل داده‌ها و تهیه گزارش‌نامه|

گرافیک آرنجینک - ابزار نظرسنجی - مشاوره

5 |ارائه گزارش و مشاوره پس از اجرا|

شما اکنون خدمات بهتری ارائه می‌دهید و مشتریانی دارید که از شنیده‌شدن و تاثیرگزاری بر برند محبوبشان خوشحالند.

راهکارهای کارآمد نظرسنجی از مشتریان

اگر شما آموزش آنلاین دارید و از نظرات دانش‌آموزان خودتان دقیقا باخبر نیستید، اگر شما صاحب یک کسب و کار خانگی هستید و نمی‌دانید نظرات مشتریان شما بازتاب قوت یا ضعف کدامین ویژگی در محصولات یا خدمات شماست، اگر شما یک استارت‌آپ کوچک یا متوسط دارید ولی راهکاری مناسب و کارآمد برای دریافت بازخورد استفاده‌کنندگان از خدماتی که ارائه می‌دهید ندارید، ابزار نظرسنجی آرنجینک در کنار شما می‌ایستد و به شما برای طراحی و اجرای یک تجربه‌ی نظرسنجی موثر کمک می‌کند.

  1. دریافت بازخورد از مشتریان برای صاحبان کسب و کارهای کوچک و متوسط کانال‌های عملیاتی مشخصی ندارد.
  2. این بازخوردها یا مثبت هستند که بیشتر بصورت کلامی و غیر رسمی بروز پیدا می‌کنند، یا منفی هستند که در ظهور مشکلات پدیدار می‌شوند.
  3. کسب و کارهای کوچک و متوسط معمولا آنقدر درگیر پروسه‌ی تولید و عرضه هستند که زمانی برای نظرسنجی درست و در بازه‌های مشخص، و همراه با تحلیل داده‌ها، نمی‌یابند.
  4. این برای صاحبان کسب و کارهای کوچک همیشه آسان نیست برای مثال گوشی تلفن را بردارند و با یکی از مشتریان گپی و گفتی حوالی محصولات داشته باشند. مشتریان نیز در مواجهه با آن‌ها خیلی اوقات نظرات واقعی خود را پنهان می‌کنند، یا بهتر است بگویم درست بیان نمی‌کنند.

چرا ابزار نظرسنجی آرنجینک؟

‌ما سال‌هاست در پایش و ارتقای منابع انسانی نظرسنجی طراحی کرده‌ایم، آن‌ها را اجرا کرده‌ایم، با حوصله آن‌ها را تحلیل کرده‌ایم و جلسات مشاوره‌ی بسیاری برای آن نظرسنجی‌ها و مقایسه‌ی نظرسنجی‌های دوره‌ای برگزار کرده‌ایم. ما می‌دانیم چطور باید به مشتریان شما مراجعه کنیم که:

  • آن‌ها شما را برای این تفکر صحیح مبنی بر شریک دانستن نظرات آنان در ارتقای کیفیت خدمات و محصولاتی که دریافت می‌کنند تحسین کنند،
  • با حس امنیت به بیان دیدگاه‌های خودشان در قبال محصولات و خدمات شما بپردازند،
  • و سپس با ارائه‌ی راه‌کارها، به شما کمک کنیم خدمات بهتری ارائه ‌دهید و مشتریانی داشته باشید که از شنیده‌شدن و تاثیرگزاری بر برند محبوبشان خوشحال‌اند.

افکارسنجی آرنجینک / Crowd Polling

  • بهمن 1400

    بنظر شما هنوز هم کار باکیفیت و تمیزی که بشود حداکثر تلاش‌ها، کوتاه نیامدن‌ها و حساسیت‌های ارائه دهنده‌ی آن را تشخیص داد تحسین برانگیز است؟

    مطالعه گزارش و تحلیل

  • آذر 1400

    شاید کارجو دوست دارد اول فضای کاری احتمالی آینده‌اش را ببیند و سپس در آزمون فنی شرکت کند. شاید کارفرما ترجیح می‌دهد با برگزاری ارزیابی فنی در ابتدا از تعداد زیاد مصاحبه‌ها جلوگیری کند. کدام را ترجیح می‌دهید؟ اول جلسه‌ی مصاحبه شغلی و بعد آزمون یا ارزیابی فنی، یا اول ارزیابی فنی و سپس برگزاری مصاحبه؟

    مطالعه گزارش و تحلیل

  • مهر 1400

    در محیط‌های کاری مسائل و مشکلاتی داریم که دیالوگ درباره آن‍ها با افراد «مرتبط و مفید» مانند مدیر تیم، منابع انسانی یا … می‌تواند کمک کند. آیا مشکلات را دیالوگ می‌کنید؟

    مطالعه گزارش و تحلیل

همیشه یک پله برای بهترشدن وجود دارد. و عالی ماندن بسیار سخت است.

سرویس ابزار نظرسنجی چگونه کار می‌کند؟

شما با توجه به جمعیت هدف نظرسنجی یکی از پلن‌های زیر را درخواست می‌دهید. ما خیلی زود با شما تماس می‌گیریم و درخواست اجرای نظرسنجی شما را در کارگاه محتوای آرنجینک فعال می‌کنیم.

  • طراحی تجربه نظرسنجی و مشاوره

  • اجرای نظرسنجی و جمع‌آوری سالم داده‌ها
  • تحلیل داده‌ها و تهیه گزارش‌نامه
  • ارائه گزارش و مشاوره پس از اجرای نظرسنجی

برای دریافت مشاوره و خرید این سرویس قسمت‌های زیر را پر کنید.

7 + 1 = ?