این سایت، وبگاه رسمی نهاد آموزشی و مشاور آرنجینک است.

استفاده از سایت آرنجینک تابع شرایط و مقرراتی است که در زیر اعلام می شود. لطفاً این شرایط و مقررات را قبل از استفاده از سایت به دقت مطالعه فرمایید. با استفاده، دسترسی یا دانلود مطالب از این وب سایت عملاً با پذیرش شرایط و مقررات مطرح شده در این اطلاعیه موافقت می کنید. این شرایط، تمام بازدیدهایی که در حال و آینده از وب سایت به عمل خواهد آمد را در بر می گیرد. در هر زمان ممکن است در این مقررات تجدید نظر شده و بروز شوند. شایسته است این صفحه را هرچند وقت یکبار برای اطلاع از تغییرات اعمال شده بازبینی نمایید. تقاضا می شود در صورت عدم توافق با شرایط و مقررات، از این وب سایت استفاده نفرمایید.

  • این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران و قوانین بین المللی است. لذا هرگونه فعالیت که برخلاف قوانین جمهوری اسلامی و یا قوانین بین المللی استفاده از میزبانی محتوای دیجیتال باشد (مانند نقض قانون کپی رایت، معرفی Crack، انتشار اسپم و … ) در این سایت ممنوع است و مدیریت سایت حق برخورد با این موارد را برای خود محفوظ می دارد.
  • حق کپی کردن تمامی مطالب منتشر شده در این سایت منحصر به نویسنده‌ی آن مطلب و مدیریت سایت است. کپی کردن مطالب این سایت به هر نحو، فقط با اجازه‌ی رسمی و کتبی مدیریت سایت مجاز است و ذکر منبع در هنگام کپی کردن مطالب ضروری است.
  • مدیریت سایت تلاش می‌کند که اطلاعات صحیح و آزموده شده ای را در این سایت منتشر کند؛ تمامی مطالب قبل از انتشار از نظر عدم مغایرت با قوانین جمهوری اسلامی و شئونات اسلامی بررسی می شود. مسئولیت محتوایی که از منابع بیرونی باز نشر می شود برعهده ی نویسنده ی مطالب است.
  • مطالب ارسالی جهت نشر در وب سایت OrangeInk توسط مدیریت سایت بررسی شده و پس از انجام ویرایشات لازم با نام فرد در وب سایت منتشر می شود.
  • اجرای حملات علیه امنیت سرور، امنیت کاربران سایت، امنیت اطلاعات موجود بر روی سایت و سرور، و یا حملات DOS و DDOS در مقابل سرور میزبان این سایت ممنوع بوده، مدیریت این سایت با این موارد برخورد خواهد کرد و حق هرگونه برخورد قانونی با فرد خاطی را برای خود محفوظ می‌دارد. همچنین IP های حمله کننده مسدود خواهند شد و برای پیگیری به مراجع ذی‌صلاح ارجاع و یا به صورت عمومی اعلام خواهند شد.
  • در صورت مشاهده ی محصولات تخصصی آرنجینک در دیگر وب سایت ها بدون اجازه ی ما، وب سایت متخلف تحت پیگیرد قانونی قرار خواهد گرفت.
  • در راستای خدمت رسانی به کاربران و ایجاد تسهیلات، در وب سایت لینک هایی را به سایر سایت ها گنجانده ایم. این سایت ها تحت مالکیت و اداره طرف سوم بوده و هیچ مسئولیتی در قبال در دسترس بودن آنها یا مضامین و محتوای آنها نداریم. گنجاندن لینک به سایت های طرف سوم به این وب سایت، به معنی تأیید آن سایت یا مالک آن، یا هرگونه نسبتی بین ما و طرف سوم میزبان سایت نمی باشد.
  • در صورتی که مطلبی را در سایت ارسال می‌کنید (ارسال دیدگاه و نظرسنجی، ارسال محتوای قابل نشر در وبسایت، پاسخ گویی به موضوعات کلاسور و …)، موظف به رعایت قوانین زیر (علاوه بر قوانین قبلی) هستید:
    1. تمامی نظرات و محتوای قابل نشر پیش از نشر بررسی می شود.
    2. ارسال مطلبی که برخلاف قوانین جمهوری اسلامی و یا قوانین بین المللی استفاده از میزبانی محتوای دیجیتال باشد ممنوع است.
    3. ارسال هرگونه مطلب اسپم و مطالب فاقد مفهوم و یا سندیت علمی، اکیدا ممنوع می‌باشد.
    4. ارسال مطالب توهین آمیز و یا تمسخر و سایر مسائل خارج از ادب و نزاکت ممنوع می‌باشد.
    5. ارسال مطالبی که از سایت‌ها و منابع دیگر (مانند مجلات و غیره) کپی شده باشد، فقط با رضایت صاحب اثر (معرفی منبع یا روش دیگری که رضایت صاحب اثر را همراه داشته باشد) ممکن است و خلاف آن ممنوع می‌باشد.
    6. در صورت مشاهده ی نظراتی از سوی کاربران که محتوای مناسبی نداشته باشند نظر مذکور به حالت انتشار در نخواهد آمد.
    7. ارسال هرگونه مطالب تبلیغاتی فقط توسط مدیریت سایت مجاز است و مطالب و محتوای تبلیغاتی ارسال شده توسط دیگران پذیرفته شده نیست.
مدیریت وب سایت نهاد آموزشی و مشاور آرنجینک [OrangeInk]